Cases » MEC Global

Voor Albert Heijn stonden wij voor de volgende uitdaging. Hoe kunnen wij binnen een beperkt budget van 70K kinderen activeren en meteen al in de eerste week spaarwoede creeren voor de Boerderij mini’s en hoe kunnen wij deze kartonnen boerderij dieren en attributen tot leven en de verbeelding brengen in de hoofden van de kids..

AH
GROLSCH

“The Battle of the Sexes”

In acht weken tijd zijn door de key-influencers maarliefst acht battles gevoerd. Hiervan is middels een vlog verslag gedaan. Van een sprong van een mega hoge duikplank (link naar filmpje!) tot een vlucht met een helicopter  niets was te gek voor de influencers om hun eigen Dubbelfrisss smaak wereldberoemd te maken. De vlogs zijn 2,4 miljoen (!) keer bekeken, and still counting. Dat ligt bijna drie keer boven de benchmark van deze influencers. Daarbij hebben de artikelen over de Smaakbattle van de brede laag van influencers een uniek bereik van 710.000 behaald, bijna twee keer zoveel dan ingeschat. Hoge engagement vanuit digitale platformen: ruim 280.000 Instagram likes behaald en daarnaast bijna 7.000 reacties gekregen op de foto content van de influencers.

.

DUBBELFRISSS

IKEA heeft Pinterest ingezet om op zoek te gaan naar een nieuwe Interieurdesigner. Wij hebben een bord geplaatst met meer dan 300 slaap- en badkamer beelden uit de nieuwe catalogus  en vroegen aan onze fans om hun ideale slaap- en badkamer bord te creëren op basis van onze pins.  Natuurlijk waren zij vrij om ook andere inspirerende beelden te gebruiken. De Comm&in afdeling heeft vervolgens uit alle inzendingen het winnende bord gekozen en deze is tot leven gebracht als roomset in IKEA Amsterdam!

 

IKEA

Het verder verbinden van Kornuit aan merkthema’s‘progressief vakmanschap’en ‘ontdekken’.

 

KORNUIT
Cases
24/10/2014 #
Cases
close
 

“The Battle of the Sexes”

In acht weken tijd zijn door de key-influencers maarliefst acht battles gevoerd. Hiervan is middels een vlog verslag gedaan. Van een sprong van een mega hoge duikplank (link naar filmpje!) tot een vlucht met een helicopter  niets was te gek voor de influencers om hun eigen Dubbelfrisss smaak wereldberoemd te maken. De vlogs zijn 2,4 miljoen (!) keer bekeken, and still counting. Dat ligt bijna drie keer boven de benchmark van deze influencers. Daarbij hebben de artikelen over de Smaakbattle van de brede laag van influencers een uniek bereik van 710.000 behaald, bijna twee keer zoveel dan ingeschat. Hoge engagement vanuit digitale platformen: ruim 280.000 Instagram likes behaald en daarnaast bijna 7.000 reacties gekregen op de foto content van de influencers.

SHARE:
close